酒,飲咗好多年,
酒量仍然一般~
唔可以話好,又唔可以話嗰種!
通常我飲三四杯紅酒我就開始有少少頭暈,
我又唔係醉,仲可以飲, (而每個人都會覺得自己仲可以飲!)
到嗰陣我最多飲多一兩杯就會停,
因為驚醉,唔知自已會做咩~
生平試過一次差唔多醉,最後嘔咗兩次,勁辛苦!(幾年前嘅一段古﹐再講!)

今次嘅故事:
是咁的,上個星期我買咗兩支Pinot Grigio,法國叫Pinot Gris,
佢特點係 Body 比較厚,亦比較 Dry,有啲會輕木桶儲存,
呢支酒我係用咗十五分鐘喺百佳揀,並唔係我精挑細選,
而係我嘅選擇恐懼症發作!
我當時諗,我想要白酒,要凍,又要平!
最後揀剩兩支,Gewurztraminer 同 Pinot Grigio,
兩支都想試,諗咗好耐,都係揀佢,
至於點解揀佢,完全唔記得,感覺而已,
恐懼症並未有令我失去霸氣呀!


冰凍中,仲期待緊!

番到屋企滿心期待,仲雪咗佢個幾鐘,
因為未試過呢種提子,我甫開酒,妖!!!
膠酒塞!
點解呀?! 我最憎就係膠酒塞!
你用鐵蓋我都會覺得好啲,
我最怕就係啲膠掂到啲酒,影響晒啲味,
你肯定會話「邊有咁容易呀?」
但當你買一支膠塞嘅酒,開完早一聞個酒塞,你就會明我呢個喱民嘅擔憂係存在架!

講番支酒:



Name: Mirassou Pinot Grigio, California 2009
Vintage : 2009 
Coutry: California, US 
Alcohol: 13.5% 
Buy From: 百佳
Price:$118 / 2 Bottles 

Sweetness: Moderate
Tannins:None
Acidity:Moderate
Body: Light 

老實講,支酒普通咗少少,
除咗有啲檸檬味同蘋果味,嫌佢 Dry 得滯,
無咩變化~
重點都唔係喺度。

我同平時一樣,飲咗三杯,約半支,
當我行入廁所,除晒衫,盟咗水喉洗堆頭嘅時候,


仆街!我啲衫褲呢?!


我係唔會唔記得帶衫去沖涼嘅人,但飲完酒,真係天曉得哦?!
迫不得已嘅情況下,我叫咗我老豆幫我攞衫!


赤裸中的最後一線私隱...... ( 後拍)

廿幾歲人, 又 7 一次!

arrow
arrow

    drinkyeah 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()