close

激動,係有原因架!
經過咗兩次失敗嘅戀情之後, 相信奇蹟呢個信念令 Syrah 繼續抬起頭,往前走!
正當我想將剩低嘅 Syrah 都 K.O. 埋嘅時候,咦,仲有一個機會!

我嗱嗱聲走去廚房, (其實點解係嗱嗱聲?求解!)
搵番盒義美蛋糕出嚟,我叮一聲!係你喇! 
Syrah嘅初戀呀!



我急不及待咁將佢切成一小粒一小粒,
佢嘅芝士味慢慢咁滲出嚟喇!
講真,我真係好耐好耐,真係好Q耐無食過義美,
因為佢唔係太好食,唔太鬆化,相對於阿默,南蠻堂,或者其他,真係低一個檔次,
可能因為喺香港無得食,都係葡萄是酸的的道理,
不過,呢一刻嘅我都係想搵到 Syrah 嘅另一半,
我理得佢係唔係最好食。

好喇,又係由 Food & Matching 嘅時侯喇!
輕嚐兩口傳統芝士蛋糕,都未咬晒,
我已經拎起隻杯,準備佢地水乳交融嘅一刻,
結果‥‥‥雖然都唔係太帶到啲 Syrah 入面嘅果味出嚟,
但不至於好似之前辛辣麵同魷魚絲咁 High 晒嘢,
因為 Syrah 呢種提子係比較 Rich,所以佢可以配義美呢種重口味嘅食物,
始終佢酸味強亦都係一個致命傷,
點都好,恭喜你,你搵到你嘅 one night stand 喇。

arrow
arrow

    drinkyeah 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()