close

上次講咗 Pinot Grigio 搞到我要赤裸裸咁喺廁所叫救命,
令我霸氣全失!



雖然係咁,但無阻我堅持沖完涼再將你飲晒嘅信念,
正當我出嚟想飲之時,就殺出一個程咬金!

胡椒豬肚湯......

首先,因為無單寧嘅關係,湯入面嘅辣無再被釋放。
雖然酒入面嘅味有部分被湯入面嘅豬腸嘅苦澀同羶味掩蓋,
仲不至於無哂,反而
本喱民都幾鐘意飲,當我身處寒冷嘅冬天,

唔怕,我有 Pinot Grigio!
我覺得佢嘅 Refreshing 會幫到我。



胡椒豬肚湯加酒可能會遇到兩個問題,
一,豬腸嘅羶可能會破壞所有酒味
二,胡椒嘅辣會同單寧產生作用,令佢更辣

咩酒可以抗羶? Sorry,我同平時嘅喱民一樣,係完全唔知嘅,
但白酒嘅單寧含量基本係零,我估無事嘅!
本住有奇蹟嘅心態,死就死啦!

又係 Food & Wine Matching。嘅時候喇!
我飲咗胡椒豬肚湯幾啖,然後飲一杯 Pinot Grigio.......

又唔死得人喎!

白酒嘅果香同清新可以將多餘嘅辣味帶走!
講就雖然神化,但事實上都要喱民自己一試,歡迎踼館!

arrow
arrow

    drinkyeah 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()