close

我相信鐘意葡萄酒嘅人都鐘意睇神之水滴(台灣/內地叫神之雫),
鐘意睇神之水滴嘅喱民們點都會識啲葡萄酒嘅知識。
雖然我鐘意飲葡萄酒咁耐(其實真正鐘意飲應該得幾個月),
但係就連一頁漫畫都未睇過!
大概我對漫畫都有啲抗抵罷,又質疑佢嘅真實性。



但始終佢都係講葡萄酒嘅,我都想睇一睇,
終於上個星期開始睇,到而家睇咗七集,
真係停唔到手!

佢嘅資料搜集非常仔細,
由每個地區,到每條村,再到每個知名釀酒師,
佢都講得一清二楚。
最重要嘅係佢偏重於法國葡萄酒(至少我係咁認為)!
老實講,我係一個法國葡萄酒白痴,
我覺得法國酒太複雜喇,咁多酒莊,咁多區,
味道變代太大,根本學唔到......
但正正係咁,先係法國酒嘅魅力!

本書嘅主角神咲雫個老爸係神級葡萄酒評論家神咲 豐多香,
故事一開始就講神咲 豐多香病逝,未飲過葡萄酒嘅神咲雫正要接受有萬幾支酒嘅遺產之際,
突然殺出一個養子遠峰 一青,律師要佢地搵出豐多香指定嘅「十二門徒」同「神之水滴」,
嬴嘅先可以承繼佢嘅遺產!
漫畫中就會講神咲雫喺葡萄酒嘅成長路。



呢本漫畫會娓娓道出每個酒莊佢悠久嘅歷史,佢嘅故事,
令到你覺得睇同飲酒就好似上緊堂咁,但堂堂都係咁好聽!
至少我記得五大酒莊個名,咩年份比較好,
唔少次級酒莊嘅名!
當你去到酒鋪,你就會去搵,
跟住就會見到,原來佢講過嘅真係有!!
..........而且仲好貴添................



Chateau Calan Segur, 05年香港賣$758,儲錢中!

我承諾,我會買番晒佢啲漫畫,全力支持!

arrow
arrow

    drinkyeah 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()