close

其實,幾時買第一支紅酒飲我地真係唔記得,
但可以肯定係08年前,買嘅當然唔會係幾舊水嘅紅酒啦!(當然而家都唔多幾舊水一支)
不過,我地都係兩三個月先買一支。
08年香港成為紅酒港之後,百佳惠康呢啲超市就瞬即大幅減價,
啲$100 嘅紅酒就賣$50,就係咁,我地呢啲喱民就開始「品」酒。

不過買酒嘅次數都係keep 住一個月一支到,
我地同大部分人一樣,
都係就咁飲,無咩特別嘅方法品酒。
去到餐廳叫一杯剩係識個提子名嘅酒,
Waiter / Waitress 叫你試,你永無say no 嘅。
直至上個月,我地兩個喱民終於上第一堂紅酒班。
雖然係短短嘅三堂,但已經夠我地呢啲喱民扮晒嘢!
包括紅白酒提子嘅品種,
Cabernet Sauvignon ,Sauvignon Blanc,Merlot‥‥‥
如何去 taste 一杯酒,
sweetness,Acidity,Flavor‥‥‥

但我地發覺,品酒實在太外國喇,
就好似上堂咁,我地試一隻Fino Sherry,
一聞落,一陣陣鼓油味 + 燒酒味,
但係外國人係叫做 Mineral 。

我地就諗有冇人一個港式嘅「品酒」方法呢?

既然學咗咁多 (其實係得三堂),所以我地決定開個 blog,
share 我地對紅酒嘅一切。

今次嘅酒:
Name: Emilio Hidalgo Fino Sherry
Region: Jerez, Spain
Grape Variety: Palomino
Alcohol: 15 %
Price: $120
Color: White
Sweetness: Dry
Bodied: Light
Acidity: Medium
Flavor:
聞落係一陣陣鼓油,同燒酒味,但入口就Dry Dry 地,
有啲蘋果味,酒精味一般,
因為佢本身嘅咸味,襯番啲煙三文魚,Olive等嘢食都唔錯。

補飛:大家有咩過癮嘅諗法,都歡迎同我地分享。

arrow
arrow

    drinkyeah 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()