close


小弟叫得自己做喱民,就知我家景凊貧,
食嘅當然係cheap嘢,
飲嘅當然係平價紅酒啦。

不過,我相信 food & wine matching 其實都可以好港式嘅。
就講我星期六嗰餐,睌餐如下:
   |
   |
\  | /
1. 番茄蛋
2. 魚肉青椒
3. 咸蛋蒸肉餅

我就開咗支紅酒,係一支澳洲Syrah:



Name:Hardys Nottage Hill Cabernet Shiraz
Vintage : 2009
Coutry: Australa
Alcohol: 13.5%
Buy From: 百佳
Price:$118 兩支

Sweetness: Medium
Tannins:Moderate
Acidity:Medium
Body: Moderate

未開餐前緊係飲兩杯先啦!
呢支嘢聞落酒精味唔太重,
有幾勁嘅布冧味,另外都有少少木桶味。
飲落去,$59支都幾抵玩喎!
除咗九成都有提子味之外,佢帶有淡淡嘅蘋果同車厘子味,
不過個後勁真係無咩,似支果酒囉,
如果你鍾意味道複雜嘅,呢支一定唔係你杯酒,
但初「品酒」,呢支可以一試!

好喇,Food & matching 實戰時間!



1. 配番茄蛋
- 唔知點解,怪怪地,又唔係苦,唔係腥,總之就唔係之前個味,
上堂話番茄襯酸度高嘅酒係OK,唔通支嘢唔夠酸?! No Good!

2. 配魚肉青椒
- 都知道「你沒有好結果」架喇,點知真係hugh 嘢!
須知道單寧加辣係會更辣,簡直正!辣到趴街!

3. 咸蛋蒸肉餅
- 呢個有啲寄望嘅,始終係味道比較重嘅肉類,
食完呷一口,感覺酒入面嘅果味更出,可以一配!

其實中菜同紅白酒都可以夾嘅,至少我相信。

下回預告: Shiraz 襯辛辣麵,魷魚絲 + 芝士

arrow
arrow

    drinkyeah 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()